Lite fix kvar..

Hallå hallå, designen är inte klar än. Hade bloggen på bloggspot.com först, men bytte senare hit. Ska ändra det när jag har tid.
Idag, onsdag, har jag varit ledig från skolan, gode skönt säger jag. Fast det har varit lite långtråkigt, har ju varit hemma tisdag också, hade feber då. Men nu i morgon ska jag då släpa mig till skolan. Man får hoppas att jag kan sova, det är lite svårt de för mig.. Kan somna vid 3-4, inte tidigare, det blir väldigt slitet under veckorna..
Hörde nyss att det kanske blir att fara till vårdcentralen på morgon, för att kolla varför jag har en sån huvudvärk hela tiden. Ser inte framemot de. Älskar låten Speechless av Lady Gaga för tillfället. Otroligt bra är den, har lyssnat på den oändligt många gånger nu!





Men det var allt för mig nu, ska försöka sova nu!
xWhosJenny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0