Home

Hemma igen. varit en lång dag! Kom hem vid 7 tror jag de var. Fixade till mig lite snabbt sen så gick ja ut me Towe och Niklas in till stan. Gick på frasses och åt lite, sen så gick vi till Gallerian och kollade lite på H&M. Fanns inget som jag ville ha, eller en bh var ganska söt.. ska kanske ta och köpa den då jag har pengar (:
Fick sällskap av Niklas hem, snällt! (:
Jag gick in, satte mig framför datan, sen vart det full fart mot svartlå. Syrrans kille ringde till mamma och var helt förskräckt, syrran hade svimmat av flera gånger när hon satt och åkte skoter, till och me när hon körde den. Han sa att hon var borta i kanske 5-10 min första gången. Så vi trampade plattan i botten och körde som bara den i snöovädret! Inte mysigt! När vi kom dit så sa hon att allt var bra, men mamma ville inte att hon skulle vara kvar, så vi for in till akuten på en gång. Kom dit kanske 10 eller halv 11.
Dom kollade allt och lite till. Proverna var bra, inget fel me dom, men dom ville ändå ha henne kvar över natten för att övervaka me EKG eller vad de nu var..
Så nu ligger hon inne på sjukan igen, men hon kommer hem i dag om inte nu EKG visar nå fel.. Men usch så orolig jag var, jag är orolig än. Men inte så värst mkt när hon ligger inne, dom har ju koll på hon.

Men nu är kl 2 ska ta och sova, ska till skolan i dag, sen blir de arvidsjaur :D

Jag behövde bara tid för att tänka, det var allt. Nu har jag tänkt, och jag skulle vilja prata med dig. Idag eller så när jag har tid. Kommer kontakta dig vare sig om du nu inte vill ha nå med Mig och göra. För jag vill inte ha det såhär mellan oss, verkligen inte. Därför behövde jag tid för att tänka.

Love you.



xJennywho

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0