"Pilotbrillor, fan va brats!"

Hej hallå!
Kom hem för ett tag sen. Var ju och pratade idag, gick bra. Sen vart de skolan en stund. Efter det så vart de stan med Ia en stund och sen joinade Simon. Han hade varit och köpt ett par skor, och skulle köpa ett par tröjor på Örjans. Hjälpte han att välja, han vart väl nöjd, tror jag. Han köpte dom iaf. Sen så for vi hem till han och var där ett tag, sen så slutade Ante så vi for och hämtade honom, for runt på stan. Och sen då till coop, dom skulle ha solbrillor. Dom köpte ett par pilotbrillor, vet inte om jag ska säga att dom vart "snygga" men nå funkar de väl. Gillar inte pilotbrillor, inte min stil. Dom såg iaf ut som brats me dom, haha. For till Max sen då och åt, hade fått lite pengar av pappa till mat. Efter de då vart de Simons place ett tag innan Ante skulle till körskolan. Skjusade då han till körskolan vid halv 6, jag kom hem till mig då också. Sitter här och skriver nu. Blir att vara hemma ikv tror jag, är ganska trött. Ska iaf ut nu och röka, sen ska jag väl se om de finns nå gott att äta till middag.
Love you.

xJennywho


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0