bla bla..

Har blivit dålig på att uppdatera .. Har inte orkat helt enkelt.
Är inne i mina djupa tankar den här månaden, inget jag gillar, försöker att inte göra det, men det är lite svårt.
Är hemma idag iaf, orkar verkligen inte gå till skolan. Så ska ta och städa lite på ett tag. Ska göra mig nå mat om jag orkar, och så ser det ganska glest ut på hyllorna i kylen, så finns inte heller så mkt att välja på.. kanske gör gröt, fast då har vi ju inge sylt.. kan göra äggröra, fast har förätit mig på de.. Och vi har inge mjölk så kan inte göra amerikanska pannkakor.. Och slut cigg har man också, helt jäva fantasitkt!
näfan, nu ska jag inte babbla nå mer.
love you.

xJennywho


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0