Bara -3 ute, SKÖÖNT!

Heej! Sitter och väntar på att Cherie ska komma förbi, broder ska fixa hennes dator. Och vi ska då babbla ihjäl oss, gud de var sjukt länge sen vi träffades, det blir ju bara fåtal gången nu när hon går skola i Jokkmokk! Så de ska bli otroligt kul att få träffa hon! (: Sen så kommer Ia förbi, får se vad vi hittar på, kanske göra någor me Ante och Simon, ingen aning! Det är sjukt härligt väder ute, ortoligt skönt asså! Skulle kunna vara ute hela dan, haha!
Nä men nu ska jag gå och sminka mig, sen ska jag invänta Cherie, om hon inte då har kommit när jag sminkar mig de vill säga (;

Love you


xJennywho



Ni får en bild från igår efter duschen (;


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0