Värk, värk och åter värk!

Fy tusan vad jag har värk i kroppen, vad fan är de här?! Inget hjäper för smärtan!

Drog mig iaf upp ur sängen idag, den enda anledningen var att jag skulle köpa cigg idag, därför stannade ja inte hemma. Annars skulle ja ha legat i sängen hela dan! Skolan gick trögt som tusan, kunde knappt skriva, ingen kraft i armen, eller hela över kroppen.. Klagat har man då gjort, inget man är stolt över, men nån gång måste man väl klaga liite? Jaja, igår umgicks ja me Ia och Ante, såg film och gick på stan. Haha, shit så kul de va på Rönnbäcks, Fantaburk, blod, och massor av skratt! De kan ja beskriva den kvällen med! Gode kul var de!

Idag blir de tvättstugan! Kan säga att jag har längtat till den! Har knappt nå kläder som är rena nu, så är väldans pepp på att tvätta ikv! Och i morgon är de fredag, det ser jag mer framemot till! äntligen helg! Vad som händer då har jag ingen aning om! Något kul ska iaf hända, de hoppas ja! (:

Nyss kommit hem från att ha varit ute me Ante och Simon, åkte bara runt och gjorde inte så mkt, följde efter polisen för att vi inte hade nå och göra, vart nästan en krock mellan 2 bilar vid Nordpolen/polisstation, no bigge, haha (; Jaja, nu ska jag krypa ned under täcket och sova, blir vårdcentralen på morgon, ska kolla upp varför jag har värk i hela kroppen, har inte gjort något som ska göra att jag har sådan värk! Inte najs... G'night!
Love you!

xJennywho


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0