note so self, eller nå, heh!

Tjobre! Okay, glömde totallt bort vad jag skulle skriva... heh. Men de var något med att på lördag blir de kalas hos Moster, Alexander fyller år! 7 tror jag, tror de! Han blir stor pojke nu. Sen efter det blir det att vara med Cherie, som jag inte har träffat på länge, saknar dig! Och efter jag har varit me hon så blir det att vara med syster och basta, tror jag! Skönt de! De är vad som händer på lördag.
Sen vad som händer nu idag, fredag. Först blir det att duscha, sen möta Linn så jag får mina pengar. Efter det ska jag nog möta Ia och hem till mig och fixa. Sen blir det fest hos Simon! Härligt värre!
Men nu jäklar ska jag sova, är gode satans trött!
Love you.

xJennywho


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0