"ipren gubbe"

Dagen har varit sjuuuukt bra! Ia sov över, syrran kom över och ville se film så vi gjorde oss färdig, gick över till affären rakt över gatan och köpte gotta sen bar de av och såg på "The Proposal" väldigt rolig film (: Ia satt och smsa me Ante hela tiden dock och när filmen var slut så bar de av mot Frasses för att möta Simon och Ante! Kallt som satan var de så vi satt inne på Coop och garvade som tusan, Simon ska te Coop igen om 2 veckor för att få sin "Ipren" gubbe! Hahhha! Sen gick vi ut och började busa! Simon kom upp bakom mig från ingenstans och gjorde så ja jävlar satte mig ned på marken! hahaha oj så han fick spö sen, haha nää men gjorde så gott ja kunde för att ge igen, slutade me att jag gjort illa handen, helt blå är den till och me... Men de e goda tider de! (; Hahah ja och sen så gick vi te Åhlens för att värma oss lite och när vi kommer vid dörren så åker Ia ned på marken, med ett jävla tjut! Hahhaha, fan va kul de va! Hon fick världens bula på knät, blev till och me ett jack i de! klock rent! Sen bar de hem te mig för att hämta en film "Paranormal activity" för att se den hos Simon. Åh fy satan vad Ia var rädd! hahaha, sett den 3 gången nu och den skrämmer mig än, hojja! Ante och Simon vart till och me rädd! Sen försökte Simon att skrämma oss, men njaa du, vart inte så rädd fast han hade kletat ketchup över halva ansiktet! hahaha!

Vi började iaf gå hemåt, funderade över om vi skulle följa me Ia hem eller inte, men som tur var så kom Kribba körandes förbi, så vi behövde inte gå i snöstorm! Skjusade hem Ia och sen for vi runt och sladdade/driftade på olika ställen, kom nyss hem. Så nu blir de att sova, imorgon skola, usch fy... Jaja, Love you.



xJennywho


Kommentarer
Postat av: Sara

helt värdelös film..

2010-02-25 @ 14:57:51
URL: http://lundmanjunior.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0