dygna?

Hallå hallå världen! Sitter hos syster me Ia och ska dygna, haha de kommer nog inte gå så bra, är lite trött nu...
Och ja kommer va sjukt irriterad i morgon då, så man får väl se hur de går om ja ger upp igen (; I fredags så var ja me Ia, for hem till henne och åt gotta och spelade tv-spel, haha de va kul de! krockade hela tiden me bilen min! (; Sen så var ja tvungen att gå hem, i -22 tror ja, om inte kallare! De var inte så kul de.. Iaf, lördag var väldigt segt, på förmiddan, gick till stan me Elin och hjälpte henne att köpa nå gulligt till hennes kille, sen gick ja över till syster som bakade semlor, dom vart sjukt goda! Och sen så hem och inte göra så mkt på kanske 2 timmar, sen bjöd Simon hem mig till han me Ante och chillade mest, de var trevligt! Sen släppte dom av mig hos Ia som jag är me nu, hon ska 'sova' hos mig, om vi inte dygnar, dvs, ska snart gå över till mig så att syster och hennes gubbe kan sova (: Idag blir de väl chilldag, får se vad som hittas på (:
Love you!

xJennywho


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0