Allt vart fel.

Tja tja, sitter hos mina kusiner just nu, Alexander fyller år, och min moster fyller år på måndag! Grattis grattis på dom!

Igår var de bra i början, sen när alla vart fulla spårade det ut på en gång! Efter Ante hade ätit sin mat som vi gick och köpte så spydde han som ett svin, först från balkongen och sen då på toan! Inte najs, höll jävlar på att spy själv när han väl höll på.. Sen så kom Simon och sa att han skulle hoppa från balkongen hela tiden, fick bort han därifrån, som tur var, man vet fan aldrig om dom är seriösa eller inte. Sen så blev de bråk mellan Sara och Ante, Sara hade sagt åt honom att sitta still på soffan, men han lyssnade ju inte så Sara flög på han så han flög i soffan och då slant de för Ante. Började skrika att ingen ska tala om vad han ska göra och inte göra. Tog en jävla lång tid innan han lungnade ned sig litegran. Han råkade göra så jag flög på backen, har sjukt ont i knäna nu. Men det får man ta när man försöker lungna ned en som har tappat kontrollen totalt. Ja sen så när vi stod vid hissen så ramlar han och slår huvudet i rör som leder vatten och i hiss dörren slog han i sig också, han var borta i 30 sec. Det var inte kul de, slog han på ansiktet för att vakna, på bröstet, hände fan inget me han, sen så när jag slog lite hårdare ja då vaknar han. Får han att ställa sig upp och de. Sen kommer han pappa, så vi slapp släpa hem han i snöoväder. Jaja, nu orkar jag inte skriva nå mer, ska kanske vara med dom senare. Ska vara me Cherie sen, nu snart, haha.
Love you.

xJennywho


Kommentarer
Postat av: ...

Du lill tjejen tar du inte i lite nu sara sa ju åt honom hon hoppa int på han direkt.. men ante den idioten som ens höjer en hand mot en tjej är så fegt.. och kan man inte dricka ska man int dricka men alla har inte förstått de där.. jaja ante väljer ju själv och de enda sara ville vad jag vet var ju med väl mening att han int skulle dricka nå mer för spyr man vet man att de inte är någon ide att dricka mer men man väljer själv vad man ska lyssna på och inte..

2010-03-02 @ 00:18:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0