lär sig av sina misstag, antar jag..

mkt har hänt sen sist jag skrev, mkt!
Orkar inte rabbla upp allt här och nu. Men kan säga såhär, har lärt mig mkt nu, tror jag iaf!
Hoppas inte på för mkt. de är en sak jag har lärt mig, jag bör inte hoppas på för mkt, för de blir inte av.
En annan sak, killar är idioter, dom mesta iaf, tänker nog fan bli leb, blir så jävla less när killar bara tänker med deras kukar.
Sen så vill jag bara bort från norrbotten. ojojoj så många idioter de finns här! Kan säga då att jag själv är en idiot, för jag e ju från norrland. Men de finns nog dom som är mer fucked up i huvudet än mig. Åh fy satan har bara lust att skjuta skallen av alla! Men de kommer då aldrig hända.
Hur fan ska man göra när en säger en sak och så ljuger om de? kan ju fan int lita på någon längre, vad är felet med att vara helt ärlig? INGET, men ingen verkar fatta de.
Blir bara så otroligt less på alla som ljuger, som inte vågar säga varför den gjorde som den gjorde. Min mor har lärt mig att vara ärlig mot folk. Men de verkar som att ingen annan har gjort de mot sina barn. Fy fan säger jag bara!

jag vill verkligen klara matten iår, så jag kommer in på grans i pite! bort från fittjävla boden!
starta ett nytt kapitel, åh fy satan va skönt de skulle vara!

Men nu blir de sängen och sova, skola i morgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0