xoxo

Du är gullig du.

Hade svårt att somna, kunde knappt somna, det blev helt enkelt inget sovandes. Först var det för dig, sen var det otroligt varmt, och sen för varmt! Du är söt, du har alltid varit söt i mina ögon, vare sig du är vaken, eller sover.
Det sättet du höll om mig, det värmde så starkt i hjärtat. Det sättet du kollar på mig, en blick som jag inte glömmer, den är busig, men ändå med lite, vad kan jag säga, kanske kärlek. Det är vad jag får ut av blicken. Kan inte sluta le när du ger mig den.
Men jag kan säga såhär också, jag är inte säker än. Nej, det är jag inte.


love you.

xJennywho


Kommentarer
Postat av: Anonym

så du älskar simon igen ;)

2010-03-02 @ 20:51:22
Postat av: Sara

Nej det gör hon inte.

2010-03-03 @ 14:50:09
Postat av: ...

Sara jag tror Jenny kan svara på frågan själv

2010-03-03 @ 17:19:01
Postat av: jenny

Jag kan inte säga att jag älskar han. Men han har en plats i mitt hjärta.

2010-03-03 @ 17:24:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0