Fun Day!

Hello, har mkt att skriva, fast orkar helt enkelt inte.. eller gör jag det.. Joo det gör jag.
Morgonen var seg, kom 1 timma försenad till skolan. Men sen så gick det ganska fort, slutade vid 2. Ia var med Ante och han var ute och övningskörde, så dom var så snälla och hämtade upp mig från skolan. For till Coop och handlade sen for vi hem till Ante, och precis då kommer Simon också. Han hade slutat jobbet tidigare.
Han hade också fått böter för fortkörning på väg hem, smart. Vi for iaf till Simon, var där ett tag, han skulle få en bokhylla vid 4 så när dom gick ned så höll jag och Ia på att testa hur viga vi var, otroligt lite att göra medans dom bar upp bokhyllan.
Haha, Ia är verkligen stel kan jag säga (; När dom hade kommit upp me allt och satt ihop den så vart de bus! Haha, härligt de! Sen så skulle Ante och Simon hem till Ante och äta. Så dom skjusade hem mig och Ia till mig.
Innan dom skulle köra den lilla biten hem till Ante så tog vi en rök först. Och jag står där och garvar åt Ante och Ia och helt plötsligt så är jag uppe i Simons armar! Han håller mig som dom brukar göra i filmer efter dom gift sig. Åh fy tusan vad rädd jag var, trodde han skulle tappa mig! Han lyfte inte bara upp mig 1 gång, utan 2 gånger!
Osch, säger jag bara, haha (; Aja, orkar faktiskt inte skriva nå mer, ska se färdigt repris från Oscarsgalan! Vilka klänningar dom har, gud så snygga!
Love you.

xJennywho


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0