Mys kväll med Systeryster!

Tja, sitter just nu hos syster och har gjort en ansiktsmask och trippel lockat mitt hår, kände för att ha de så, var ju så länge sen! Och sjukt länge sen var det sist jag hade en ansiktsmask på mig. Skönt äre! Ska snart ta bort den och då ska jag nog gå över till mig och sova, höll på att somna när syster gjorde mitt hår. Haha, ändå så har jag sovit till 12 ungefär. Men de e härligt de säger vi. I morgon blire att vara me Ia, får se vad vi hittar på, kommer ju vara varmt ute, så jag kommer nog vilja vara ute hela tiden efter att jag har varit inne i 3 dagar!
 



Där får ni en snygg ansiktsmask bild på mig!
Love you.

xJennywho


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0