"I see your blue eyes, Everytime I close mine"

Hello!
Ligger och lyssnar på 30 Seconds To Mars. Och skriver här då också, tänkte att jag kunde uppdatera litegran. I morgon kl 10 på morgonen ska jag och prata. Har änkligen fått en tid, har varit nå tjaffs me deras system sa han som ringde. Så de får man se hur de går, hoppas de går bra. Sen blir de då skola, inte så trevligt. Efter skolan vet jag inte vad som händer! Hem eller så vara me Ia, som vanligt (;
Jag är glad att ha dig vid min sida, Ia. Du betyder så otroligt mkt för mig.

Oj gud så mkt jag tänker på, ska inte skriva ut allt på bloggen, då blir de nog inge kul sen, haha. Fast det är ju min blogg, jag får skriva vad jag vill, men en del saker kanske man ska hålla för dig själv? Aja, i morgon så får jag prata ut.

Jag vill ha pengar, vill köpa kläder, vill fara ut och resa. Vill till Finland! Oj gud så jag saknar alla där, Hanna-maria, Salla och Essie. "Dom me polen" (kommer aldrig ihåg vad dom heter, så jag och Ia säger alltid så). Den jag saknar som mest är nog Mauri. Fan att han tog bort sig. Kan knappt fatta det än, fast det har gått snart ett halv år eller mer! Kommer sakna huset, där man alltid bodde när man hälsade på. Kan fortfarande känna av lukten en del gånger.

Love you.

xJennywho


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0