städ freak!

Tja tja, sitter här och lyssnar på musik medans jag smsar me simon! Ska vara ett städ freak idag, det är väldigt dammigt lite här och där i lägenheten, och mor är sjuk så hon orkar inte göra de, och bror vägrar verkligen att göra de, så jag får ta mig an den uppgiften. Men de blir nog bra de.
Har stor lust att göra om i mitt rum igen också.. Men nu när jag väl tänker på det så orkar jag inte, men jag skulle då gärna vilja fara till ikea och köpa nå saker, det skulle vara fint de! Fast de kommer ju knappast att hända.. Jaja, Hanna fyller år idag, 17 år! Grattis gumman min, hoppas du får en underbar dag, och massor med presenter! (: Ska ta och ringa henne på en stund och gratta henne, får ju knappast fara till henne när jag har utegånsförbud.. Tack för telefoner!(; Nä nu ska jag gå runt och plocka bort saker från golvet så man kan damsuga!
Love you.

xJennywho


Kommentarer
Postat av: Anonym

gode tråkigt att inte få gå ut

2010-03-04 @ 15:26:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0