inge minus 30..

Jag får lite panik här, får inte tag på Stina på något sätt, går inte att ringa henne eller nå.. Så de blir nog inge minus 30 för mig. Synd, för jag villle verkligen gå på de. Men men, de kommer fler tillfällen, hoppas jag.

Sitter här och funderar på att be en göra en sak åt mig, om den personen orkar dvs. Inte så värst pigg på att träffa den just nu, men vill jag ha en sak så måste jag väl göra de.
Det låter som om någon har lite och göra ovanför oss, dom bankar och har sig som bara den. Lite irriterande.
Har verkligen inte sovit bra inatt, ena stunden har jag frysit som tusan, andra stunden så svättas jag nästan ihjäl! Har varit så den senaste veckan, fattar inte varför.. Aja, orkar inte skriva nå mer, ska ta mig ett glas juice och gå ut och röka.
Love you.

xJennywho


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0