Bye (:

Tjaa, Sitter och lyssnar på John Frusciante. Gillar han mer och mer för varje gång jag lyssnar på han.
Towe ringde nyss och frågade om jag är klar, och jopp det är jag, ska bara plocka upp lite från golvet sen springa på toan och sen gå mot stan! Åker till arvidsjaur vid halv 5, ska ringa moster vid 4 så jag kan få mina pengar till bussen som mor egentligen skulle ge mig, men hon är fortfarande på sjukhuset hos sara.
Men nu måste jag gå.
Love you.

xJennywho


Nu är nog allt lite bättre, kan inte helt fatta det än, men jag accepterar det. Och du är ändå min kusin, vill inte förlora dig över nån kille. Puss.

Kommentarer
Postat av: ia

Du ska veta att jag är väldigt tacksam över att du kan acceptera det, för jag menade aldrig att det skulle bli problem mellan oss 2. Ta din tid du behöver :) <3

2010-03-27 @ 09:17:17
URL: http://someoone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0