Varför just Dig ?

Hej igen, Ia for hem för typ 2 timmar sen. Ska ta och fixa lite stuff snart och sen se tv tills jag somnar. Har drömt västa konstiga drömmar de senaste dygnen, dom var inte dåliga, jag fattar bara inte varför jag ska drömma om just Den personen. Det kan vara lite irriterande. Men jag överlever väl?
Blir skola i morgon, inte så pepp på det, men måste man så måste man ju. Ja jag har ju möblerat om i mitt rum i förrgår, blev fint, men är inte nöjd än. Så när jag städade ut en liten byrå så hittade jag massor med armband, det gillar't vi! Kan säga att jag har sökt dom ganska länge! Bra att jag hittade dom!
Men nu blir de att fixa lite stuff och sen se tv/sova!

xJennywho


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0