Marilyn Monroe

Sådärja, nu är designen lite bättre (: Vart inte helt som jag ville me texten men de var för att jag bara har Gimp, och inte Photoshop. Men det funkar (: Ligger i min säng nu och lyssnar på musik, är inte på så himla bra humör at the moment.. Har iaf varit på skolan idag, fast blev inte så mkt jobb, har tänkt för mkt på en sak som jag borde glömma. Men iaf, blev stan efter skolan med Towe sen träffade jag mor och syster lite också. Kollade på kläder och smink och så. Sen så följde jag med mor och syster till Dollarstore och där såg jag en sjukt stor Marilyn Monroe tavla, jag tappade seriöst hakan när jag såg den! Ville verkligen ha den! Gick vidare och kollade runt, sen gick vi ut och satte oss i bilen och så kliver mor ut igen och mumlar om att hon glömde en sak, och sprang in igen. Och så kommer hon ut med tavlan jag ville ha. Jag bah, Vaaah, men mamma, vi behövde ju inte köpa den nu.. Men tack! :D Hahaha, fast vi fick inte in den i bilen, den var för stor, den är typ 1,70 lång och 1 meter bred. Så då ringde jag pappa och frågade om han kunde komma med citran, för den är stor, och vilken tur vi hade, den gick precis in, fast fick köra med öppen lucka där bak (; Väldigt snygg, eller så inte (; Så ska fixa om lite i mitt rum och så och hänga upp den. Gud så snygg den är! Då har jag 3 st tavlor med Marilyn Monroe på, älskar hon!

30 Seconds To Mars<3


Laddar upp bilden på tavlan när de går, har försökt i nästan 1 timma, men den bara ladda och laddar, irriterande s:

xJennywho


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0