Städat

Hallå! Kom försent till skolan idag, igen, försov mig. haha attans så bra jag är på att göra de! Men iaf, sen efter skolan var de bara hem på en gång och städa hela lägenheten innan mor kom hem. Inte så värst kul, men de gick ganska snabbt. Har nyss börjat me maten, pommes och fiskpinnar blir de, gott! Älskar verkligen fiskpinnar, haha. Senare blire väl att vara me Ia, Ante och Simon, jag vet inte riktigt än, ska ringa Ia strax.
På fredag är det lov, fy fan va skönt! Har längtat som tusan på de. Vet inte vad som händer då, hoppas bara de blir varmt så man kan vara ute utan att frysa! Sommar ska de va!  Nej men nu ska jag ringa Ia och titta till i ungnen.
Love you.

xJennywho


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0