'Kanske sen kommer jag också tycka att allt dåligt för med sig nåt gott'

Markus Krunegård är fett bra just nu! Länge sen jag lyssnade på honom. Får mig att tänka mycket på 9:an. Haha, goda gamla minnen! Skolan idag då, försov mig till 8, kom till skolan vid 9.20. Måste bättra mig när det gäller att vakna på morgonen. Iallafall, sista lektionen hade vi projekt, och vi ska göra en tidning. Så vi har fått olika uppgifter vi ska göra nu, som tex skriva en insändare. Och jag har bestämt mig för att skriva om 'kända bloggare', och då menar jag, Kisse, Dessie eller så Paow. Ska ta någon av dom eller 2, vet inte än, och har ingen aning om hur jag ska skriva den än. Det får vi se i morgon! Men nu ska jag ut i kylan och röka. Sen ska jag se mer tv och lata mig lite (;

xJennywho






































Kommentarer
Postat av: Rebecka

Ta kissie och tracka henne för hennes botoxförorenade gigantiska läppar!!

2010-02-02 @ 16:50:24
URL: http://rebecckkka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0