.i wanna open up my heart tell him how i feel.

Jaha, lördag idag då. Ingen aning om vad som händer idag. Ska snart hoppa in i duschen! Värken har väl minskat lite, men inte i armen, den gör ont som satan. Fattar inte varför..
Minus 30 festivalen är snart igång, den ska jag verligen gå på. Markus krunegård, Ison & Fille och Neverstore kommer ju spela! FAN-FUCKIN-TASTIC! :D Ska todligen dit me Stina och massor med mer. Blir en kväll som jag sent kommer glömma. Har sagt till mig själv nu ett tag, om ett band eller artist spelar nära, då ska jag ta mig fan inte missa det. Ett misstag som jag gjorde en gång, ångrar det som satan!
Nej nu kallar duschen mig.
Love you.


xJennywho




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0